barnmotagningen.. 11/4

fram och tebaka..okej, börjar min morgon fråån böörjan!

klockan typ halv sju så kom Edvin fram där jag sover i vardagsrummet, och knackade på min panna.. och sa- Maja,vakna nu. haha,det är kärlek för  mig asså<3

ja,där emellan åt vi frukost.. och sen var det dagsför att lämna Edvin på dagis..
När vi hade gått hem till deras lägenhet så ringde dom från barnmottagningen, vi han precis fram till garageporten så fick vi vända igen..När vi kom fram till bmtt så fick vi va där i typ 2-3 timmar..://
sen gick vi hem igen. innan middagen så åkte jag och Johan och Edvin och handlade på ICA.. handlade och handlade.. köpte mjööööölk :D
see you then! Ciao <3
min dag igår :DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0