Hehe, hittar inte kameran :P

Ja, som rubriken säger så hittar jag inte kameran :P
Jag måste ladda den tills vi ska ut i Småland och bo i husvagen i påsk :D
Då blir det besök till ULLARED!! OMG :DD
Hehe, jag är så smårt med att inte hitta kameran.. Men aja, prov på Frankrike på onsdag :/ Och sen så ska vi kunna något med matten ?
Ahh vad jag älskar att säga mitt nya ord -  Wierd :DD
Karolina är on the way till Skåne för att imorgon åka till Eygpten :)
Så.. är ledig på torsdag för att åka i bil i typ tre-fyra timmar :/ men.. det är väll inte såå farligt??
Tycker ni är lite dåliga på att kommetera i denna bloggen :P ska dra igång en ny tävling!! som jag hoppas ni ska vara med på, det är lite foto/länk tävling tror jag nog :P Lurade ni någon igår då? Blev ni lurade för den delen själva?? Jag blev lurad av Matilda (klassen) med denna bilden :
damn, hittar inte bilden.. men iaf :D Lyssna gärna på denna listan ... 2012
btw, fest för tjejerna nästa lördag,inte denna utan NÄSTA igen,hur fan ska jag stå ut?
Skulle det inte vara fräckt,om man kunde addå folk på Spotify? eller kan man inte det redan?? :O
Måste fixa kommande tävling nu så..
Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0