Hur tråkig får en söndag va?

Hur jäkla tråkig som helst rent ut sagt..Det ända "roliga" var att klippa sig.. men what? va på City Gross är inte heller kul för den delen!!
Liksom nu sitter jag och hänger på facebook,tips på vad man kan göra PLEASE!!
Planerar den stooora grymma tävlingen som ska va klar innan nästa vecka är slut!
Men...det är inte heller så kul -.-
Imorgon är det utvecklingssamtal vid tre..så kommer antagligen inte blogga föräns fyra -----------.-----------------
Asså,ja,jag låter säkert helt jäkla förbannad på mitt liv just nu typ. Men på sätt och vis gör jag det! Varför? Jo,kära läsare så här är det att..
1. har en grym hosta..hostar typ slem :/
2. har så ***** tråkigt att jag håller på att dö.
3. har ont i magen
4. huvudvärk..
5. halsont.
6. feberkänsla D:
7. pallar inte att skriva en lång lista på varför jag hatar mitt liv typ..
8. (mens)
9. varför fortsätter jag?? :OO
10..haha :D *happyface*
11. denna låten gör mig så jävla glad! One Direction – What Makes You Beautiful
12. ursäkta mitt ordspråk :|
13. Nu slutar jag med denna listan..
Hehe, så typ 13 saker liksom..ahhh. Alla i klassen är typ och bowlar med "laget" ...innebandy..
Asså en sak fattar liksom inte jag.. Varför alla ska hålla på med Ulrik Munther hela tiden! Han är för det första inte SNYGG eller SÖT. Och för det andra..han är inte så bra som alla tror..han är en 18-årig kille som spelar munspel och gitarr..har en snelugg,basker.. vad är det liksom? Varföör?? Har inte vi tjejer ett bättre liv liksom? :O
Enligt mig är han inte så bra och inte så snygg och allt vad "alla" tjejer ser i honom!
Bara för han var med i Mello 2012 och Perez Hilton beundrar han som satan är han en rund siffra för mig.
eftersom picnik har slutat så har jag hittat en annan helt UNDERBAR sida!
Vill ni pröva den ni också?
Kolla in då!  --------> http://www.picmonkey.com/
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0