Känns som evigheter...

Bajs,Känns som evigheter sedan jag bloggade :/ Men det var bara tre dagar sen,, WHAT EVER?
Haha, hade fest för underbara tjejerna igår <3 Ni som läser från igår! Det var helt awesome och ja,allt! övernattning var ju liksom bara självklart? somnade vid tre,halv fyra :DDD Haha,livet är great! <3
Fick allt från parfym till godis <3 okej då,vill ni ha detaljerat?? :O Min blogg(dagbooook) är grymt känslig bara så ni vet :P Okej, fick två parfymer,godis,presentkort på H&M,ögonskugga.body lotion,shower cream,öronhänge,halsband,armband(jätte sött) ni vill nog säkert ha bild också? hehe,men föörst kanske ni vill ha bilder på vad jag fick i födelsedagspresent.. liksom när jag fyllde år? (30 mars) I know..It was a time ago..but, what ever!! Men nu tycker jag att ni ska lyssna på domma två tjejer som är riktigt duktiga! Dom har gjort en cover av Nicki Minaj's "Starships"
http://youtu.be/RUXKDIT8bYc
Försöker ta och öva in denna jobbiga låten i huvudethttp( ://youtu.be/ZCVN-nJ4KXU), men den är sjukt bra!
Annars så kollar jag fb lite..gör ni då? Kommentera!!! Ny tävling kommer snart med rediga priser!! hehe,
Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Sabina ♥

Haha kunde vell tänka mig att du somnade så sent! :P Och längtar till nästa tävling! :D

2012-04-15 @ 17:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0