sorry för DÅLIG /upptatering/ idag :((

Tjena sötisar! Förlåt för att ni inte får läsa något föräns nu,för det första! Utvecklingssamtalet blev försenat..för det andra! Har jag varit och sprungit i spåret :)) spåret är ett motionsspår vid Grövleplanen ungefär. Åh gud, min kondis är sämmre än sämst just nu! Men det ska vi ta och ändra på! Tränar redan 6gånger denna vecka!! Idag-sprungit, imorgon-fotboll, onsdag-spåret igen :)) och torsdag-fotboll även på lördag blir det spåret så Yeah för mig :))känner mig stolt att jag tar tag i allt nu! Ärligt talat har jag förändrats asamycket! Sket ganska mycket i skolan och hur jag dåg ut och kondisionen för drygt ett år sen! Så alla som verkligen känner mig kan faktist ta och hålla med! Jag springer inte själv om du tror det nej! Sabina är vid min sida och idag skrämde jag nästan livet ur hon! Först så tog hon fel stig så hon inte hamnade på stigen där vi stält våra cyklar ;) sen när hon hittade cyklarna efter 10-15 minuter så "var" hennes cykel borta :O undra vem som hade snattat den? Jo,det var lilla jag :3 hehe, ni fattqr säkert inte men aja :)) Vad har ni gjort idag dåå? Btw, är så j***a taggad inför imorgon! Först vid fyra är det workshop ,sen vid halv sju blir det första träningen :)) men ni i laget som kanske läser detta.. Don't lough to my shoes.. !! Men sa jag igår att jag har klippt mig? Ni får en bild.. Någon gång undet veckans gång :D Aja..nu är jag så trött att jag nästa döör! Så sov gott älsklingar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0