tagga skola snart dåe!

Godmorgon sötisar <3 ni vill värkligen inte veta vad jag drömde om... Börjar gråta så fort jag får tanken på att!! Lite kanske ni få veta dårå! Mardröm kan jag ju börja med.. Sen handlar det om min älskling(Ronja) som är sjuk nu IRL.. (urinvärksinfektion) okej vidare till den hatade drömmen.. Så jag kom hem från en lekpark som jag vart vid med mina bröder, var jätte glad då. Sen så mamma och pappa är ute i trägården, mamma säger till mig att hon även har en dödlig halsfluss som heter "Laif" btw,vet ej om det finns en sjukdom som heter det!! Och jag typ börjar gråta i sömnen men jag vet att denna inte är sann. Så oroa inte er att ni ska få Laif som inte finns!!Jag vet,drömmer helt sjuka drömmar! Måste på toa nu..håller på att kissa ner mig så kissig jag är! Sen så tar jag på mig något eller? After that.. FRUKOST<3 som jag inte kan äta typ.. Nej,jag är inte allergisk mot frukost..utan att jag inte kan äta så mycket när jag är trött! Tror och vet att det är fler som har samma "problem" nej,nu måååaste jag upp!! Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0