30 MARS!

Ahh,sorry för att jag inte har bloggat dom två senaste dagarna..men aja!
Idag har fyller jag år så! Ikväll blir det lite kalas för släkten,tacos och cupcakes! <3 sen så bill ni säker veta vad jag fick i present idag på morgonen, eller ?? Ni kan få reda mera ikväll om ni vill? eller är ni så nyfikna?? bild på allt kommer då ikväll :)) men iaf fick en mobil och lite kläder.. oooppss! Sa jag too much nu eller?? men vilken mobil jag fick säger jag inte, men min nya Samsung Galaxy Gio är bara för cool asså ;) ojdå, oopsi, OMG sa jag nåt eller?? Pucko jag <3 Hehe, lyssnar lite på spotify,, varit så osocial men mobilen idag :D Haha, men vad är man inte med en ny mobil liksom??
Men..
Ciao ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0