Daaaaaaaaaaaaaaaaaaah <3

Hejj hejj!
idag kanske,bara kanske hinner jag göra ett videoinlägg! men bah kanske.. hoppas jag hinner,,typpp :D
Haft sånglektioner två gånger idag.Ensjälv på förmiddagen och en i grupp på eftermiddagen..
Men jag hinner nog inte att visa er dagens outfit på "enskild bild" om man säger så..jag kommer ju självklart att hissa och dissa idag då..antagligen på videon.. ?
Ska videochatta lite med Karolina..eller rättare sagt gör det nu! Ikväll blir det kalas i Kalmar för morbror och imorgon ska man åååkaaa bil i typ två timmar upp till underbra käraste Nässjö<3 dop för älskade Ronja
Kolla Keelas blogg lite,facebookar och chattar på facebook<3
Har säkert suttit i snart en halvtimme med detta inlägget..haha<3 Nej,men jag har lixom hållt på med massa annat och sånt..<3 men ska försöka videoblogga lite nu så
Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0