Dagens Hiss&Diss!

Heta ämnen idag! killar ochsönder färgat hår!


Hiss :  Idag ska jag hissa killar! Jag älskar verkligen er! Inte för att jag går och blir kär.. Utan att jag älskar verkligen er killar för att till er kan man berätta helt sjuka saker till,jag har tur och har sådana fantastiska killkompisar som man kan lita på och berätta det mesta på! Ocj jag hissar en speciell person i detta läget jag tror han vet vem jag hissar!
Jag vill bara säga till dig! I LOVE YOU!! <3
Diss : Jag dissar sönder färgat hår!! Det ser trisst,slitet,trasligt,ofräscht,gammalt och helt "äckligt" ut...det är vad jag tycker så nej tack till sönder färgat hår!
Ciao! <3 :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0