Hej på er alla!<3

Hejj mitt namn är Maja är 11 år..snart 12! 30 mars!<3
Jag har bloggat på www.bloggplatsen.se men upptäckt att detta är mycket bättre!
Jag kommer att ha som ett litet måste varje dag jag bloggar! Jag hissar och dissar, dagens outfit,min dag i skolan.. och lite tips om jag hinner som jag ska hinna! Så jag hoppas ni kommer att följa bloggen! Jag kanske ska börja och berätta lite om mig själv? Eller vad tycker ni?
Jag heter Maja,ålder ser ni ovan.. lever på Öland i ett tvåvånings hus med två syskon och mamma o pappa. Pappa jobbar(driver) Färjestadens Cykelaffär och mamma pluggar i KalmarLineuniversitetet. Har hund som heter Nova och hon är en dalmatin på snart 8 år? Går i skolan som en "vanlig" människa,läser FRIDA och är med kompisar,fotograferar mycket och bloggar. Älskar att baka också! Speciellt Cupcakes!<3 Är 157 cm lång och normalviktad tjej som är glad och rolig,sjunger typ alltid bland annat på musikskola oc i /dushen/ :D
Så nu hoppas jag att ni vet liiite grejer om mig. Om det är något ni undrar över så kan ni maila [email protected]
Berättar om min dag i senare inlägg!
Puss på er!<3 :***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0