Hej sweetis!<3

Idag har man beställt en design av http://jojjjjoh.blogg.se/jojjodesign/ tror..eller rättare sagt VET! att den kommer bli awesome!<3 Haft syslöjd idag.. nästan klar på lapptäckstekniken nu..ska bara stoppa den med vadd.. :D
Nötar i den här listan solosång som jag ska kunna tills på ONSDAG? fast det är bara tre låtar av dom då.. Båda Timotej-låtarna och Lisas låt.. :) Haft lite matte och NO idag..asså NOn var det tråkigaste som hända på HELA dagen!! Snackade om skelettet i drygt 90 minuter? ahh sååå grymt jobbigt det va! Ätit lite mellis,druckit oboy ;) Det ugigaste med denna veckan är att det inte är någon sång denna fredagen..hela musikskolan skulle typ spela in något eller nåt! Men det roligaste med denna fredagen är att jag FYLLER ÅR!!! <33 "HAPPY FACE"
Annars så gör jag inte så mycket.. ska lägga upp lite bilder på Ronja har jag tänkt mig! men då blir det dom bästa bilderna!!
Men..Caio! <3 :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0