Hemma och bloggen är aktiv!

Har ju inte bloggat nu under lördag och söndag så mycket..beacuse..har ju varit i Nässjö och då har jag inte hunnit blogga direkt! Haft dop för Ronja! Bilder kommer! Ska duscha snart och nu har pappa kommit hem från en weekend  Irland(Dublin) kanske ska va med i en fototävling! Vad tycker ni? Kommentarer tack! :)
Ni vill väll lära känna mig bra eller? det kan ni läsa imorgon i ett nytt "arkiv"..typ! :D
nä nu mååååste jag duscha,,, hiss och diss kommer häääär under -.-
Dagens HISS : Jag vill hissa idag att vakna av att man har en skrattande/skrikande 9 månaders tjej sittande på mig! Den känslan är liksom OBESKRIVLIG!!
Dagens DISS : Dagens stora feta diss är att först lämna dem 4 personerna som man älskar mest av allt i typ HELA världen och sen att sitta i en bil i drygt 2,5 timmar!! Kanske inte är så märkvärdigt men jo! min stora och riktigt feta diss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0