Loppis i Folketspark..

Har jag och mamma varit på idag..fyndade ett par äkta converse ett par vita.. och ett gäng oandvända locktångar! det fanns i den lådan,två locktångar,en värmetång och en krus och platttång! så nöjd med det! Sen idag har jag bestämt att vi ska äta våfflor! eftersom det är våffeldagen,har ni ställt om klockan? gör det så ni inte glömmer det! Tranan har kommit till mig! Yeah :D lämnade en kexchoklad,choklad ägg och en twix :D "HAPPY FACE" <3
Äntligen har jag fått igång spotify!! OMG "happy face.." tog typ evigheter!
haha,ska lägga upp lite bilder har jag tänkt mig att göra,igår så gjorde jag inte så mycket på bloggen..hade inte så stor lust igår eftersom det är såååå himla varmt!! Lyssnar just nu på detta underbara album som jag har gjort..
2012
lyssna vettja!
Nej,nu ska jag fixa bilder och designen!!
Ciao!<3
Ps. I love you all! <3 Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0