Onsdag

Hej på er!
7 dagar kvar till min födelsedag dåe :) <3
Ni ska få flera bilder från mina favoriter senare!
Ska iväg på Work-shop med musikskolan..ska bli såå kul!
Ingen ska typ med från vår grupp så... det blir trist :/ men jag har ju andra vänner också...
Förlåt..det blev ändrade planer igår så jag "hann" inte med att hissa oh dissa..eller att fota! :((
Men jag SKA lägga upp bilder på älskade Ronja sedan!! Om inte..så blir jag ARG på mig själv..LOVAR!!
Nu ska jag fortsätta leta bland hundraa taals bilder på Ronja Rövardotter..haha ;) sen så vill jag bara berätta at dom två hetaste ämnena i H&D handlar om killar och sönder färgat hår!!



så missa INTE ! <3
Ciao :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0