Tjena!

Ingen som vill va med i tävlingen? :c
Ajaa..skickar bilder till Malin,ätit mellis och nu sitter jag här och har så himelskt ont i huvudet!! Kollar lite på Youtube facebook oh ja,,annars gör jag inte så mycket!!
Är så trött att jag nästan dör,måste få OK från Malin typ innan jag lägger upp bilderna.. :)
Blåser är bara förnamnet här på ön asså! Först i skolan började det att åska,hagla/snöa och typ halv orkan. Och nu blåser det som in i hel*#*@ rent ut sagt! Börjat med lapptäcksteknik i syslöjden.. -.- *snaaark* så himla tråkigt så det är inte SANT! Våran lärare Micke har blivit pappa inatt så nu han har inte varit i skolan idag och nu kommer ju han va pappaledig,,han har redan varit det! Så enligt mig så fåååår han inte det.. Ni kanske undrar vad priset är i min tävling? Jo: Först en länk till din blogg och vinnarbilden!
Kanske inte är så märkvärdigt pris men..det är ju min första tävling..om denna går bra så blir det mycket bättre pris i nästa tävling!
Hiss och diss kommer snart,..
Puss! :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0