Frossar i halstabletter..

Ja, rubriken säger allt ;(
Ont i halsen som f***..
Men bara så ni vet så kan ni ställa frågor och allt liksom ÄNDA till på måndag! Då kommer ett videoinlägg med alla svaran hörni. Kanske ska ställa några frågor? Men aja, asså nu kommer jag att byta ämne så snabbt som du hinner blinka! Jag är själv rädd för min berättelse, som jag skriver :O Jag vill veta vad som händer liksom.. hehe men jag har skrivit sju sidor är inte klar :D

Men nu byter jag ämne IGEN,,, runt två drar vi till Björkelund(stuga) för att träffa Johan,Malin, Edvin och Ronja! Momo och mofa o lille Gizze :3
Vad gör ni en sådan här solig dag då?
Jag har typ helt hjärnsläpp, kommer inte på npgot till min berättelse nu då,,ska va klar på TISDAG..panik,,

Allt från mig för tillfället... ;)


Puss :*

Kommentarer
Postat av: Sabian

Du är inte ensam om att ha ont i halsen :P Känns som att jag har feber typ..-.-

2012-05-19 @ 15:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0