Ja, inte på en vecka IGEN!! ;(

Tjena.. jag är så grymt lessen att jag inte har varit tillgänglig på en vecka OCH 2 dagar..
Jag kommer ha frågestund.. NU!
Så fråga på exakt vad ni vil ;) Kommer antagligen lägga upp alla svaren i ett videoinlägg!

Har nu lov, oh jisses så göttans :D har världens underbaraste lång helg vettni. Ifrån igår tills på måndag, hur gött är inte det? Och ja, vi skriver deckare i skolan,, skulle ni vilja ha ett litet smakprov på det? Kommentera? Har liksom inte haft lust att blogga.. vill ju ha lite kommentarer osså ;D Måste vara klara med den på tisdag..Är absolut inte klar!! Så jag fick låna hem en dator från skolan.. :)

Ska kanske sova över med Sabina i husvagen idag. Gjorde det i onsdags också.. Ska kolla på Twilight <3 Som jag typ alltid gör, men asså.. är det bara jag som inte har sett "Hungers Game" än eller? Vill se den men har liksom inget sug..
Har precis målat naglarna...Kankse inte så intressant menmen ;)
Imorgon firar mammaa och pappa bröllopsdag.. 8 år! Vad ska man hitta på till dom då? :O
Några tips? Rosor jag vet..men är typ PANK!!!
Sitter och glor på facebook,väntar på att Sabina ska ringa.. men glöm inte att följa mig på instagram - majaalbien

gilla sidan på facebook? https://www.facebook.com/#!/Majalbbloggse
Seriöst, skulle varit awesome <3
Någon som vill bli länkad? och skulle vilja länka mig? :O Maila? [email protected] en adress bara för er mina sötisar <3

Ses <3
Ps. glöm inte frågestunden.. Ds.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad är det bästa du vet?

Vad är det sämsta du vet?

Vilken är din favoritsport och varför det?

Vem är din förebild och varför det?

Vad vill du jobba med när du blir stor?

Vad ska du gå/går du på gymnasiet?

Har du nå husdjur?

Har du nå syskon?

Vilket land vill du helt resa till?

Är du allergisk mot något?

Vad är det bästa emd att blogga?

Vad är det sämsta med att blogga?

Tränar du ngt, vad isf?

2012-05-19 @ 12:43:53
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0